خدمات CNC مولن⭐✅

اره نواری

خدمات CNC مولن

خدمات CNC چوب موجب تحول در صنعت چوب و دیگر صنایع وابسته به آن شد. با کمک ماشین سی ان سی فعالان در عرصه کابینت و درب و مبل و دیگر بخش ها این امکان را پیدا کردند تا با ظرافت بیشتر و سرعت بالاتر و کیفیت به مرابت بهتر محصول را به مشتریان خود عرضه کنند گرچه به جرات می توان گفت که نمی توان خدماتی که ماشین های سی ان سی ارائه می دهند را به یک لیست بسنده کرد.

به طور مثال فرض کنید که در یک کارگاه از سی ان سی روتاری استفاده می شود در این حالت ماشین می تواند یک طرح را همزمان بر روی چندین قطعه کار پیاده کند که این موضوع باعث می شود که قیمت تمام شده محصول کاهش پیدا کرده و حضور نیروی انسانی که احتمال بروز خطا در آن وجود دارد به حداقل برسد در مفهوم ساده تر با وجود سی ان سی قابلیت تکرار پذیری و ماشین کاری قطعات به صورت سری برای اپراتور وجود دارد.

یکی از اقداماتی که توسط ماشین سازی آمل برش پس از خرید ماشین سی ان سی در جهت افزایش بهره بری آنها از خدمات سی ان سی صورت می گیرد برگزاری کلاس تئوری و عملی کار با ماشین سی ان سی است اینکه نرم افزار کنترلر، سرعت پیشروی، نحوه انتقال نیرو و ویژگی های دستگاه برای اپراتور شرح داده می شود.

ماشین سازی آمل برش دارای انواع سی ان سی با قابلیت های مختلف است که مولتی هد یکی از آنها است که با داشتن چهار محور همزمانX,Y,Z,A که نیروی آن توسط دنده شانه ای مورب و بال اسکرو، هر دو از تایوان تامین میشود، توانایی حکاکی بر روی قطعات گرد استوانه ای را دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات CNC می توانید با واحد فروش و پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار کرده و با کارشناسان مجرب شرکت سوالات خود را مطرح نمایید.

اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image