قطعات الکترونیکی CNC ⭐✅

اگر بخواهیم به قطعات الکترونیکی CNC اشاره کنیم می توان به اسپیندل موتور، سرو موتور، کنترلر، سنسور مکانیکی، منبع تغذیه، سنسور القایی و اینورتر نام برد.

اسپیندل موتور نوعی موتور با قابلیت سرعت چرخش بالا و فرکانس بالا است که دارای راندمان و گشتاور بالا، عملکرد خوب و ساختار قابل اعتماد در سی ان سی می باشد.

 

سرو موتور از دسته موتورهایی به شمار می رود که بواسطه انکودر کنترل دقیق موقعیت و سرعت صورت می گیرد که دارای قیمتی مناسبی نیز می باشد.

کنترلر یک برد الکترونیکی است که قابلیت ارسال پالس با حجم بالا را فراهم می سازد که سرعت بالایی در انتقال اطلاعات نیز دارد که دارای پورت شبکه، ضدنویز و سرعت بالای انتقال اطلاعات می باشد همچنین برای استفاده در ماشین سی ان سی دارای قیمتی مقرون به صرفه است.

وظیفه اینورتر تبدیل جریان مستقیم DC   به AC است که از اینورتر برای راه اندازی موتورها و پمپ ها استفاده می شود.

استفاده از مرغوب ترین برندهای قطعات الکترونیکی همانند Siemens Schneider و Hyundai  در ماشین های سی ان سی باعث شده تا کیفیت عملکرد ماشین های تولیدی آمل برش به نسبت دیگر شرکت ها دارای کیفیت بالاتری در عملکرد باشند.

ارائه گارانتی بی قید و شرط برای ماشین های سی ان سی مهم ترین مزیت خرید از شرکت آمل برش می باشد همچنین این اطمینان خاطر را به مشتریان می دهیم که در صورت بروز هرگونه خطا در عملکرد قطعات الترونیکی کارشناسان فنی شرکت هر روزه حاضر به پاسخگویی به مشکلات مشتریان هستند.

همچنن در صورتی خرابی قطعات مکانیکی، قطعه یدکی آن در شرکت ماشین  سازی آمل برش وجود دارد تا مشتری با خیالی اسوده به فعالیت خود ادامه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ماشین های سی ان سی و شرایط فروش و اطلاع از قیمت قطعات یدکی مانند قطعات الکترونیکی CNC می توانید با واحد فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید

اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image