چسب گرانول چیست⭐✅

در گذشته برای پوشاندن قسمت های برش خورده از ام دی اف به جای استفاده از دستگاه لبه چسبان اتوماتیک از نوار ملامینه استفاده می‌کردند که ظاهری زیبا و تمیز داشته باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولی جدید به بازار ارائه شده به اسم چسب گرانول و دستگاه لبه چسبان به بازار آمده است که بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. در ادامه به موارد بیشتری از این محصول می‌پردازیم. باما همراه باشید…

چسب گرانولاگر بخواهیم به این سوال که چسب گرانول چیست پاسخ دهیم باید گفت که این چسب با خاصیت چسبندگی بسیار قوی و با کاربردی ظریف در ماشین های لبه چسبان کارگاهی استفاده می شود که از آن برای چسباندن انواع نوار همانند PVC، پلاستیکی بر روی صفحات ام دی اف، نئوپان و غیره استفاده می شود.
از مهم ترین ویژگی های چسب گرانول که باعث شده تا در صنعت چوب طرفداران بسیاری داشته باشد می توان به این اشاره کرد که رنگ موادی که می خواهند به قطعه کار چسپانده شوند تغییر نمی کند همچنین از دیگر خاصیت آن لخته نبودن و بسته به نوع کاربرد دارای غلظت و برای هرکاربرد دارای یک فرمول متناسب با آن است.

باید گفت که این چسب به گونه ای ساخته شده که پس از استعمال سریعا سخت نخواهد شد همچنین خاصیت ارتجاعی داشته و در برابر رطوبت مقاوم است.

به دلیل رشد روزافزونی که مصرف چسب گرانول در صنایع مختلف بالاخص چوب دارد دستگاه های مخصوص لبه چسبان نوار pvc از جمله دستگاه های پرکاربرد در واحدهای تولیدی به شمار می روند.

در گذشته برای پوشاندن قسمت برش خورده قطعه mdf به جای استفاده از دستگاه لبه چسبان اتوماتیک از نوار ملامینه استفاده می شد تا قسمت باز آن محل پوشیده شده و زیبا به نظر برسد. این نوارها خودشان حاوی چسب بودند و هیچ گونه مواد اضافه ای استفاده نمی شد و از اتوی دستی برای چسباندن استفاده می کردند که نوار بر روی لبه ها قرار می گرفت و چندین بار توسط اتو بر روی آن کشیده میشد تا نوار چسبیده شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت و تولید انواع مختلفی از چسب گرانول، دستگاه های مخصوص لبه چسبان به بازار آمد.

 وقتي درب کابينت يا کشو باز مي شود با لبه های آن مواجه مي شويم. نوارهايي براي پوشاندن بخش های داخلی اين لبه ها استفاده شده اند. این نوارها باید توسط چسب گرانول و با دستگاه مخصوص به لبه برش شده چسبانده شوند.

بهترین برند چسب گرانول چیست؟

بهترین برند چسب گرانول چیست؟ شاید اولین سوالی که قبل از خرید این چسب برای شما به وجود می‌آید این سوال باشد.

برند های متفاوتی وجود دارد که در زمینه چسب فعالیت دارند ولی بهترین برند های معروف این چسب عبارتند از :

اوهو، بایسون، میتراپل و برند هنکل از بهترین و معروف ترین برند این چسب می‌باشد.

مزایای چسب گرانول چیست؟

مزایای چسب گرانول عبارتند از:

  • مزایای چسب گرانول:
  • این چسب دارای مزایای زیادی می‌باشد که برخی از این مزایا عبارتند از:
  • کم بو بودن
  • مقاومت بسیار بالا
  • وزن کم
  • سرعت بالای چسبندگی
  • استفاده آسان
  • عدم آسیب به محیط زیست
اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image