قطعات یدکی لبه چسبان⭐✅

قطعات یدکی لبه چسبان عباتند از تنظیم کننده چسب، شفت بالابرنده چسب، تیغ گیوتین و لیسه،توپی پیش فرز، واگن اره سرو ته زن، مهره برنجی بالابر، چهارشاخ گاردان، سیلندر کشنده نوار 2 میل، گاردان مادگی مخزن چسب، توپی فرز، قیچی متحرک، موتور کرنر، المنت، المنت زیرمخزن، ترموکوپل، مجموعه مترخوان، المنت فشنگی، سنسورکمربندی، میکروسوئیچ فابریک، تسمه نوارنقاله، توپی فرز، توپی کرنر، تیغ لیسه، تیغ گیوتین متحرک، دستگیره فرز بزرگ و کوچک، چرخ فک، گیربکس مخزن چسب، ست واشر منحنیچرخ فک بدون شیار، سیلندر ابتدای نوار نقاله، سیلندر پیش فرز و گیوتین و کرنر زن و نوارکش و اره سر و ته لبه چسبان و دوتکه کرنر،غلطک اسفنجی، گیربکس فک، کاسه نمدمخزن چسب، سوپاپ تخلیه، رله، شاسی امرجنسی، کانترمکانیکی، مراقبت باد، تیغه پیش فرز یک تکه و توپی پیش فرز و اینورتر که هرکدام در ایستگاه های مختلف دارای یکسری وظایف مشخص هستند.

قطعات یدکی لبه چسبان را از آمل برش بخواهید

به طور مثال این دستگاه لبه چسبان QUEEN 5 از چهار ایستگاه اتوماتیک تشکیل شده که در طی اجرای این پروسه عملیات چسباندن نوار پی وی سی بر روی قطعه کار به صورت کامل و با کیفیت انجام می پذیرد بدین صورت که ابتدا قطعه کار از ایستگاه چسب عبور کرده و در ایستگاه بعدی توسط اره سر و ته زن دستتگاه اضافات نوار برش می شود و در نهایت در ایستگاه پرداخت کامل با سیستم فرز و ایستگاه پولیش تکمیل می گردد بنابراین می توان گفت که هر قطعه در ایستگاه های لبه چسبان وظیفه منحصر به فردی را دارا هستند.

قطعات یدکی ماشین آلات صنایع چوب به علت کاربرد فراوانی که در صنایع چوب و مرتبط دارد بسیار مورد نیاز بسیاری از متخصصین این حوزه قرار می گیرد همچنین شاید برخی از این قطعات کم یاب باشند بدین معنی که باید از کشورهای دیگر وارد شوند اما این اطمینان خاطر به مشتریانی که از شرکت ماشین سازی آمل برش دستگاه خریداری می کنند داده می شود که در صورت خرابی و نیاز به هرکدام از قطعات یدکی لبه چسبان قطعه در انبار شرکت موجود است تا صاحبین کارگاه بدون داشتن دغدغه تامین قطعات یدکی به فکر افزایش راندمان کارگاه و محصول خروجی باشند.

انواع دستگاه لبه چسبان در سایت آمل برش

فروش قطعات دستگاه لبه چسبان

خراب شدن قطعات هر دستگاهی، امری عادی و بدیهی است و ممکن است تعویض کردن یک قطعه، گاهی از تعمیر آن هزینه کمتری بر روی دستتان بگذارد. در راستای از بین بردن نگرانی شما بابت خرابی قطعات دستگاه و تهیه آن، آمل برش این اطمینان را به شما می دهد که فروش قطعات دستگاه لبه چسبان را برایتان مهیا خواهد ساخت. شما می توانید قطعات این دستگاه را از طریق سایت آمل برش تهیه کرده و مانع از خواب دستگاه به علت خرابی قطعات شوید. البته کیفیت دستگاه هایی که از این مرجع تهیه می کنید، بالاست و نیاز به تعمیر و تعویض آن پس از گذشت مدت زمان طولانی اتفاق خواهد افتاد. با این حال فروش قطعات دستگاه لبه چسبان در آمل برش برای شما مقدور است و می توانید بهترین قطعات دستگاه ها را با قیمت مناسب و استثنایی در این سایت تجربه کنید.

فروش بهترین دستگاه های لبه چسبان در آمل برش

اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image