آموزش لبه چسبان⭐✅

مهم ترین موضوع در آموزش لبه چسبان و کار با این ماشین آموختن عملکرد هر ایستگاه است اینکه چه وظیفه ای دارند و قطعات ماشین لبه چسبان آن چگونه کار میکنند.

دستگاه لبه چسبان از قطعاتی مانند المنت، ترموکوپل، تسمه نوار نقاله، سنسور کمربندی، توپی فرز، تیغ لیسه، دستگیره فرز کوچک، چرخ فک و سیلندر پیش فرز، بلبرینگ سر و ته زن و غلطک اسفنجی تشکیل شده که فعالیت جز به جز قطعات تشکیل شده برای اپراتور شرح داده خواهدشد.

ایستگاه پیش فرزکه یکی از ایستگاه های لبه چسبان کارگاهی است این وظیفه دارد که لبه کار را  به مقدار ۱ تا ۳ میلی متر بپردازد تا لب پریدگی و خطاهای حین برش کار  برآمدگی های حاصل از جذب رطوبت برطرف شود.

ایستگاه چسب از دیگر ایستگاه های لبه چسبان خودکار است که از بخش های آن می توان به حرکت دهنده نوار لبه، چسب زن و غلطک های فشار اشاره کرد.

در ایستگاه اره سر و ته زن لبه چسبان صنعتی پس از چسباندن نوار به لبه قطعه کار، اضافه‌هایی از نوار بر روی قطعه کار باقی می ماند که در این فرایند توسط اره سر و ته زن بریده می‌شود همچنین در ایستگاه فرز بالا و پاییناضافه های باقی مانده نوار در بالا و پایین لبه های کار در این ایستگاه پرداخت می‌شود.

در ایستگاه های بعدی به ترتیب مایع روغنی جهت زیبایی بر روی قطعه کار شده و سپس در ایستگاه پولیش که معمولا آخرین ایستگاه لبه چسبان است به سطح کار و زیبایی ظاهری ان می پردازد و توسط پد پولیش تمیز می شود.

پس از خرید ماشین لبه چسبان از ماشین سازی آمل برش تمامی مراحل نصب و نحوه کار با ماشین و عملکرد هر ایستگاه به اپراتور مربوطه آموزش داده می شود تا نهایت بهره بری را از ماشین ببرند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش و خدمات شرکت ارتباط برقرار نمایید.

اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image