فارسی بر⭐✅

فارسی بر

فارسی بر

اگر بخواهیم در مفهوم ساده فارسی بر را توضیح دهیم می توان گفت که برش با زاویه ای از قبل مشخص را برش فارسی می گویند و ماشینی که برش فارسی را انجام می دهد فارسیبر است برش با زاویه 90 درجه رایج است که زاویه دار کردن برش کار فارسی بر است که دستگاه های دورکن به آن مجهز هستند. برش با فارسی بر می تواند در راستای رگه های چوب و طول ان و عمود بر رگه ها و عرض چوب باشد.

در دستگاه دورکن که مجهز به فارسی بر است امکان تغییر زاویه برش وجود دارد که این مهم از قابلیت های مهم دورکن می باشد. نحوه کارفارسیبر بدین صورت است که در ابتدا نیاز است که قفل میز اره ازاد شود تا بتوان موتور و تیغه را چرخاند سپس زاویه برش را مشخص کرده و در این حالت قطعه کار را بر روی میزگذاشته و با زاویه مشخص شده برش کاری انجام می شود.

فارسیبر در دستگاه های دورکن شرکت ماشین سازی امل برش تعیبیه شده که این قابلیت فارسی بر موجب ارتقای کارکرد دستگاه دورکن می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فارسی بر و عملکرد فارسی بر در دستگاه دورکن و همچنین قابلیت هایی که قطعاتی مانند فارسی بر در دستگاه های دورکن شرکت ماشین سازی آمل برش وجود دارد می توانید با واحدپشتیبانی و فروش شرکت ماشین سازی آمل برش ارتباط برقرار نمایید. همچنین برای اطلاع از دستگاه های دورکن که قابلیت فارسی بر را دارند می توانید به سایت شرکت ماشین سازی امل برش مراجعه نمایید.

اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image