روکش زن ام دی اف⭐✅

با توجه به طرحی که دستگاه سی ان سی بر روی صفحه ام دی اف اجرا و حکاکی کرد دستگاه پرس وکیوم یا روکش زن ام دی اف قطعه تمیز شده را در فشار بالا و حرارت و با ایجاد خلا با یک لایه PVC روکش میکنند. این محصولات که عمدتا درب است در فضایی کاملا صنعتی با نقش های بسیار زیبا طراحی و تولید می شوند البته قابل به ذکر است که این امر اصطلاحا روکش زدن درب نیز خوانده میشود.

تولید درب با روکش پی وی سی بدین صورت است که ابتدا درب با ابعاد دلخواه از جنس ام دی اف خام (با ضخامت دلخواه و مدنظر مشتری) برش خورده، سپس با توجه به سلیقه ی کارفرما، دستگاه CNC  بر اساس طرح های پیش فرض یا طراحی شده روی آن حکاکی می کند.

 بعد از این مرحله درب کابینت به وسیله ی ماشین روکش زن ام دی اف یا همان پرس وکیوم با روکشی از جنس PVC پرس می گردد. فرآیند پرس به دو روش پرس ممبران یا پرس وکیوم انجام می گیرد. معمولاً این مدل درب ها برای اجرای کابینت و دکوراسیون به سبک کلاسیک تولید می گردد. این روش نسبت به تولید درب به روش سنتی برای درب های کلاسیک بسیار مقرون به صرفه تر است.

از مهم ترین مزایای روکش زدن درب می توان به تنوع در طرح و رنگ، ضداب و ضدرطوبت شدن و افزایش زیبایی و استحکام بالا اشاره کرد.

شرکت ماشین سازی آمل برش دارای کامل ترین خانواده محصولی با گارانتی یک ساله و بی قید و شرط است که پس از خرید مشتریان می توانند از گارانتی یک ساله و بی قید وشرط شرکت بهره مند شوند.

همچنین پس از خرید ماشین صاحبین کارگاه ها می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل از راهنمایی و خدمات کارشناسان فنی شرکت بهره مند شوند و در صورت بروز هرگونه خطایی کارشناس به محل شرکت اعزام خواهد شد تا ماشین را رفع نقص یا سرویس و تعمیر نماید

اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image