دستگاه پرس وکیوم چوب⭐✅

پرس وکیوم

دستگاه پرس وکیوم چوب به منظور چسباندن انواع روکش pvc و هایگلاس بر روی قطعه کار که از جنس چوب و امی دی اف است کاربرد دارد.

در گذشته برای تولیدکنندگان سیسمونی، کابینت و درب چوبی روکش زدن درب به صورت دستی و با دخالت مستقیم نیروی انسانی صورت می گرفت امروزه استفاده از ماشین پرس وکیوم موجب افزایش طول عمر کار و زیبایی دو چندان می شود بر همین اساس بسیاری از کارگاه ها با در نظر گرفتن این موضوع و در جهت کاهش حضور نیروی انسانی و خطای انسانی اقدام به خرید دستگاه وکیوم MDF می کنند.

پرس وکیوم اتوماتیک چوب می تواند دارای قابلیت سیستم چروک گیر و کنترل دستگاه دستی یا اتوماتیک باشد.

دستگاه پرس وکیوم چوب می تواند به 2 صورت اتوماتیک و دستی باشد که انتخاب هرکدام از آنها بر اساس نیاز مشتری خواهد بود که این نیازسنجی با وجود کارشناسان مجرب فروش در ماشین سازی آمل برش به صورت دقیقی صورت می گیرد.

ماشین سازی آمل برش با دارا بودن سه محصول پرس وکیوم آسانسوری، تک سینی و دوسینی دارای کامل ترین خانواده محصولی در زمینه پرس وکیوم می باشد.

استفاده از قطعات کوچک اما با کیفیت و ظرافت بالا در تولید پرس وکیوم های چوب از مهم ترین مزایای خرید پرس وکیوم از ماشین سازی آمل برش می باشد.

از دیگر نکات مهم در خصوص پرس وکیوم توجه به ابعاد این ماشین است، اینکه دستگاه خریداری شده کمترین فضا را در کارگاه شما اشغال کند به طور مثال پرس ابعاد پرس وکیوم دو سینی 2000*8500MM   است که دارای 2 میز کار است همچنین نوع پمپ وکیوم آن نیز روغن در گردش است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه پرس وکیوم چوب می توانید با مراجعه به سایت آمل برش و بخش پرس وکیوم علاوه بر اطلاع از قیمت محصولات با پشتیبانی فنی و فروش شرکت ارتباط برقرار کرده تا علاوه بر آگاهی از شرایط فروش و اقساط نسبت به جزییات بیشتر دستگاه نیز آگاهی کسب نمایید.

اگر برای استعلام قیمت محصولات داخل سایت مشکل دارید، این آموزش رو ببینید!
آموزش استعلام قیمت
close-image